Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

...Στριπτήζ...

Το ραντεβού κλείστηκε για το απογευμα την ίδια ωρα ,στο ίδιο μέρος ,"την ερωτική φωλιά" τους όπως συνήθιζε να λέει ο Στέφανος..
Το σκεφτόταν και μια ανατριχίλα διαπέρασε το κορμί της..
Στη σκέψη του και μόνο άναβε....
Τα χέρια του να χαιδεύουν το κορμί της ,τα χείλη του στο λαιμό της και το στήθος  ενας βαθύς αναστεναγμός βγήκε απο το στόμα της..
Και αυτή όμως δεν πήγαινε πίσω ,είχε τον τρόπο της ,του άρεσε ο έρωτάς της το κρεββάτι της δεν το ξεχνάς  εύκολα, και αυτο της άρεσε σκέφτηκε χαμογελώντας πονηρά.
Ο Στέφανος δεν ηταν εύκολος άντρας ,έπρεπε να ξέρει κάποια πως να του κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον.
Και εκεινη ήξερε ,και τα εφάρμοζε πάνω του.
Σήμερα θα έκανε κάτι διαφορετικό , ναι θα του έκανε  .."στριπτήζ" δεν είναι άσχημη ιδέα ,πολύ καλή μάλιστα , και αμέσως άρχιζε να την σχεδιάζει στο μυαλό της...
Πήγε να χτυπήσει το κουδούνι ,και του φάνηκε παράξενο αλλά η πόρτα ήταν μισάνοιχτη..
"Ελα μέσα"του " άκουσε τη φωνή της απο το βάθος  , ..."μην αναψεις το φως ",..εκείνος υπάκουσε .. ,"προχώρησε" .."ναι εκει" .."κάθησε τωρα" ..αναπαυτικά ..ενω ταυτόχρονα το You can leave your hat on ακουγόταν στο χώρο...



15 σχόλια:

  1. Πολύ καλή ιδέα!
    Αλλωστε και γω για τη συνέχεια είχα στροφή 180 μοιρών όσον αφορά την εναλλαγή των ρόλων...
    Μπράβο κορίτσι!
    Επιασες τον σφυγμό της ηρωίδας μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Πιπεριά μου ,αν και δεν ηταν στις προθέσεις μου να αναμειχθω στην "σχέση"Λυδίας -Στέφανου πραγματικά καμμά σχεση ,δικό μου το λάθος..η επιλογη του ονόματος έγινε ,για να μην μπερδέψουμε τον αναγνώστη με πολλά πρόσωπα και ονόματα..

      Διαγραφή
  2. Χμμμ! Ωστε τα ραντεβουδακια συνεχιστηκαν και οι ρολοι εξισορροπηθηκαν καπως. Πολυ ωραια! Ανυπομονω για τη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nάσε καλά Πεταλούδα μου ,συνέχεια θα έχει η Λυδία ,εγω θα προτιμήσω αυτοτελή ..επεισόδια..
      Ευχαριστώ καλή μου..

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν θα σου αρέσει η συνέχεια... Είμαι σίγουρη ότι θα διχάσει...
    Θα δείτε το Σάββατο που θα την ανεβάσω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μην το λες... μου αρεσουν οι εκπληξεις, να ξεφευγουμε απο τα κλισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια, μήπως κανονίζεται χωρίς τον ξενοδόχο;

    Μπορεί ο Στέφανος να μην πολυγουστάρει τσιριτσάτζουλες!
    Να θέλει ένα γρήγορο πήδημα, έτσι για να του
    φύγει η χαρμάνα, και μετά να πάει να παίξει
    ένα καλό στοιχηματάκι στο προπατζίδικο της γωνίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιωπή εσύ!
      Αναιδέστατε! Μιλάει η "αφέντρα" τώρα.
      Προς το παρόν πας μόνο στο προποτζίδικο :-p

      Διαγραφή
  6. Παιδιά, το στριπτίζ μου φαίνεται
    λίγο παλιομοδίτικο πλέον

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι, αν το πάρουμε έτσι τότε θα το κόψουμε εντελώς το σεξάκι!
    Γιατί αν το καλοσκεφτείς όλα έχουν γίνει πλέον "παλιομοδίτικα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το στριπτίζ είναι σταθερή αξία και μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα τον χαρακτήρα της γυναίκας σε ρομαντικό, αισθησιακό και άκρως σεξουαλικό.
      Πάντα όμως θα είναι ένα must.

      Διαγραφή
  8. Με τη Red hot στο τελευταίο της σχόλιο πριν από μένα, όπως βλέπω τουλάχιστον.

    Για να δούμε τι θα δούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή